Maandag 12 maart

Hi dear ♥

Vandaag begon lekker fris, namelijk onder de douche. Gisteravond had ik geen zin en tijd, dus begon ik helemaal schoon aan mijn nieuwe week. Na een blik op het weer vond ik het tijd voor een shirtje dat ik drie weken ofzo geleden heb gekocht en nog niet had aangehad. Crème, turkoois en donkerblauw gestreept met een grijs vestje paste precies bij het weer, want oeh wat was het lekker! ’s Morgens begon het nog wel fris maar ’s middags liep de temperatuur in de lokalen hoog op tot in één lokaal wel 25 °C. (Ik zat dan ook in het warmste deel van de school ;p) Op weg naar huis kwam ik ook nog de eerste lammetjes tegen, wat mijn dag nog even een boost gaf. Huiswerk valt ook wel mee, net woordjes op wrts gedaan en even wat doorgelezen enzo, samen een halfuurtje. Zometeen Chinees eten, dat hadden we nog van zaterdag. Dan omkleden, Duits & Grieks leren, en lekker posten en online enzo.
De drukte deze week valt wel mee, woensdag is het natuurlijk biddag dus hebben we donderdag huiswerkvrij. En ik heb geen catechisatie woensdagavond; ’s middags wel kerk, maar ik ben vroeg uit en sta kwart over 2 al weer voor de deur dus heb ik eigenlijk gewoon evenveel tijd over als dat ik normaal het zevende uit ben. (:

xoxo

Tumblr_m051cl96ww1qztsrto1_500_large
(Ik zocht op WeHeartIt op ‘lamb‘ en de helft is eten… allemaal van die lieve lammetjes en dan ertussendoor how they’ll end up xD)

Een gedachte over “Maandag 12 maart

  1. How they’ll end up…..tja…en als het nou alleen de lammetjes waren….(zegt een verstokte vegetariër) Maar lief zijn ze, da’s waar! En heb je gezien, dat er ook al vlinders zijn?!

Geef een reactie

