Random Blog Things #1

Hi,

Hier even een update van mijn bloggerbestaan:

– Bloglovin’. Sinds gister heb ik het ook aangemaakt. De meeste bloggers hebben een knop op hun site staan ‘volg me op Bloglovin”. Het nut snapte ik nooit; ik kan toch gewoon je site bezoeken? Nu pas heb ik door dat het best handig is. Met WordPress kun je namelijk geen bloggers op Blogspot volgen, maar als ze Bloglovin’ hebben kan dat wel. Nu kan ik dus in één keer alle nieuwe posts zien van de blogs die ik volg en wordt mijn ‘blogrondje’ waar ik over vertelde een stuk overzichtelijker! De Bloglovin’ button ga ik morgen ofzo ook even op mijn blog zetten. Natuurlijk kan je ook een Bloglovin’ account aanmaken als je geen eigen blog hebt maar wel trouw blogs bezoekt. Een behoorlijke aanrader (:
– Tags. Ze waren mijn belangrijkste goede voornemen, maar om de een of andere reden vergeet ik ze telkens. Toch vind ik dit heel slecht, want tags horen toch echt wel bij een goede blog en zoveel werk is het niet. Tags werken ook voor jullie heel handig, want nu werken zoekopdrachten nooit. Ik ga het proberen te doen!
– Saaie dagen: jullie komen ze bijna elke dag wel tegen. Maar ik wil even aan jullie uitleggen dat ‘saaie dagen’ niet per se negatief bedoeld zijn. Schooldagen zijn nou eenmaal best wel saai, niks aan te doen. Ik heb het ondertussen wel geaccepteerd, daarom hoef ik er niet echt om te klagen en kan ik ‘het was weer een saaie dag vandaag!’ gewoon als ‘positief’ beschouwen. Beetje apart, maar ik hoop dat jullie ‘m een beetje snappen.
– Quotes. Owh owh, zo erg, ik heb deze categorie gewoon echt laten verwateren! Precies zo ging het bij eerder begonnen blogs, die eigenlijk alleen daarom draaiden. Ik ben dus superblij dat de rest van deze blog nog gewoon bestaat (heuj heuj, positivity everywhere) maar de quotes die echt een postitieve tint meegaven zien we niet vaak meer terug. Ik moet namelijk best goed zoeken voor ik er een heb, en die vind ik dan soms nog steeds niet echt geweldig. Ik ga er echt even over nadenken de komende dagen, want ik wil wel een oplossing. Jullie ideeën zijn ook welkom! 

xoxo

A1_large

Geef een reactie

