Shoppinglist

Hey,

Ik ben er de afgelopen tijd achter gekomen dat ik nog best wat leuke dingen wil hebben voor de zomer. Dat komt goed uit, want ik heb nog geen grote ‘inkopen’ gedaan en dus ook nog genoeg geld over. ☺

– Blazer. Echt bijna iedereen loopt er nu mee maar ondanks dat vind ik ze ook heel leuk. Ik wil voor een lichtbruine of zwarte gaan, ik denk bij de Vero Moda. Ik heb namelijk aardig wat t-shirtjes, die alleen soms gaan vervelen als je ze alleen draagt (er staat wel een print op hoor). Vooral in de lente lijkt het me dus leuk om die met een blazer te dragen. Ik denk dat het dan wel een driekwart wordt.
– Gekleurde broek. Ik ben niet bang voor kleur en vind deze gekleurde broeken een leuke trend. Ik moet dan alleen wel even kjiken wat ik er op kan dragen, want als ik er maar één shirt ofzo op kan wordt het een beetje zonde om er allemaal nieuwe bovenkleding voor aan te schaffen. Want ook mijn bovenkleding bevat vaak veel kleur, en groen met roze ofzo wordt echt een beetje té. :’)
– Tregging. Net zoals met de blazer zie ik ze al vaak, maar wil ik er nu ook wel graag eentje aanschaffen. Ik denk dat ik voor lichtbruin of lichtspijker ga. Tja, moet je natuurlijk wel tegenaan lopen, maar de Vero Moda heeft wel heel vaak treggings. Alleen of die lichtspijker nog in het assortiment is, weet ik niet zeker.
– Spijkerbroek. Mijn lievelingsspijkerbroek van de CoolCat (tussen licht en normaal in, met zo’n groot gat met rafeltjes op de knie, bovenaan twee knopen en ritjes in de kontzakken) wordt echt te kort en er zitten helemaal geen ‘rafeltjes’/draadjes meer in het gat dus daar moet nodig vervanging voor komen. Want m’n andere twee spijkerbroeken zijn donker, en dan heb ik nog een grijze maar dat is niet echt iets in de zomer en een witte, maar die draag ik eigenlijk alleen op zondag. :3 Zaterdag was er 50% korting op de spijkerbroeken bij de CoolCat, maar ik was alleen en kon nergens een maat bekennen. Misschien dat ik deze week nog moet gaan?
– Rokje. Ik heb alleen maar een grijs winterrokje, dus dat wordt ‘m niet echt in de zomer. Ik ben niet echt een rokjesdrager, maar eentje mag toch wel in m’n kast! Bedenk me nu dat ik bij ‘rokje’ eigenlijk denk aan die bloemenrokjes bij de H&M die in het €3 rek hingen. Krijg steeds meer het idee dat ik deze week nog een keer terug moet…
– Hakken. Dat wordt dan mijn eerste paar, joehoe. Ik heb nog geen idee wat voor, want twee centimeter, daar doe ik het niet echt voor ofzo. Acht centimeter is ook een beetje overdreven, dus ik heb nog niet echt een idee. M’n zus had een paar van m’n moeder gekregen, geloof ik heb ik toen ook een paar losgepeuterd. (: Voor de rest ga ik denk ik geen schoenen kopen; ik heb lage, blauwe Paul Green gympies van vorig jaar (beetje vaal geworden maar passen nog wel) en lage, bruine Paul Green gympies die ik heb overgenomen (gratis hoor haha) van m’n moeder, ze zien er nog zo goed als eventjes-gedragen uit. en een nieuw paar is toch al weer gauw 120 euries!

Pfoeee, dit was ‘m. I’ll let you know if I buy one of these.

xoxo

9632448c49aeba50588677f3bf4d6de4_large

Geef een reactie

