Dinsdag 13 maart

Hé,

’t Is al weer het begin van de dinsdagavond, hoog tijd dus om weer eventjes verslag uit te brengen van mijn dag. Het eerste wat ik tegenkom als ik denk aan vandaag was het doen van mijn haar, wat normaal alleen neerkomt op doorborstelen. Maar soms dan slaap ik heel gek ofzo en zit het heel apart, grr. Zo ook vanmorgen, één plukje aan de zijkant van m’n hoofd stond zeg maar helemaal opzij. En dat voelt dan ook niet lekker. xD Dus ik met water, hielp niet, na het ontbijt stijlen, hielp niet, toen een of ander spulletje, maar daar werd het alleen maar vet van en in sliertjes. Ik liep het dus op school continu achter m’n oor te proppen, maar het is zo kort dat het er ook net weer niet achter past hahah. Tot zo ver mijn badhairday.
Voor de rest weer gewoon ‘saai’, een schooldag heeft nou eenmaal niet zoveel hoogtepunten. Soms wel leuke momentjes in de pauzes en onder de lessen, maar daar stopt het dan ook mee haha. De eerste vier uren waren Frans, Duits, Latijn, Nederlands en dat kroop echt een beetje. Godsdienst & techniek was een stuk beter! Even met m’n vriendin langs d’r verzorgpony en toen thuis, echt niet veel huiswerk alleen Engels, Grieks, geschiedenis, biologie, techniek & Latijn even gedaan. (Klinkt veel maar was het niiet. =)) Daarna heerlijk gegeten, gerookte kipsalade met aardappelpartjes uit de oven, en er zat ook een zoete aardappel tussen, voor de eerste keer in m’n leven. Was best lekker!
Nu alvast omgekleed, nog beetje online, Engels (morgen repetitie =S) enzo en dan the Ultimate Dance Battle terugkijken.

xoxo

426143_292526620816200_114982095237321_722357_1567489515_n_large

Geef een reactie

