Dagindeling schooldag

Hello dear,

Natuurlijk is elke dag anders, maar toch komen de schooldagen vaak op hetzelfde neer. Het is al een tijdje geleden dat ik dit heb opgeschreven, maar ik zag het vandaag bij m’n concepten staan en dacht: oja! Here you are: my day.

6:45 wekker, lezen
7:00 uit bed: bed opmaken, aankleden, make-up doen
7:30 ontbijten
7:50 appel schillen, eten& drinken klaarleggen, tandenpoetsen, soms nog make-up doen als ik dat nog niet had gedaan, vaak nog even uitval, webmail & cijfers checken, schoenen, jas & handschoenen aan, tas op fietsrek zetten (die tijd gaat vaak heel snel, terwijl het 25 minuten zijn)
8:15 wegfietsen
8:20 bij ‘het stoepje’, wachten op m’n vriendin
8:35 op school: fiets wegzetten, naar kluisje, lokaal kijken, nog even met vriendin kletsen (als die er zijn… anders doelloos & koos vriendloos rondlopen -,-)
8:45 naar lokaal
8:50 eerste uur begint. YAY
10:30 pauze
10:50 derde uur begint
12:30 pauze
13:00 vijfde uur begint
15:30 uit (één keer in week 14:40 en om de week 13:50), naar kluisje & fiets pakken
15:35 wegfietsen
16:00 thuis (ongeveer, soms nog vriendin ophalen bij d’r verzorgpony als ze eerder uit was of daar nog een kwartiertje heen ofzo), koekje eten & wat drinken
16:15 eerst maakhuiswerk maken dat ik die dag heb opgekregen, dan computer aan en uitval voor morgen, webmail en cijfers checken. dan leerhuiswerk op wrts, en dan vaak twitter ofzo open.
17:00 nog een kwartiertje dingen doorlezen
17:30 eten
18:15 douchen/omkleden (=make-up eraf, reiniginsmelk, lotion, crème, pyjama aan)
18:45 (met alleen omkleden is het vaak 18:30) posten en/of gewoon online
19:15 huiswerk ofzo
19:45 tegen die tijd ben ik al wel weer afgedwaald en doe ik ik weet eigenlijk niet wat, tas inpakken, soms even lezen, soms hang ik gewoon heel de tijd achter m’n computer ^^
20:15 naar beneden: koekje eten & wat drinken en tv-kijken met gezin
21:15 ong. naar boven: rageren, uuuuitgebreid tandenpoetsen, vis eten geven, mobiel uit, e.d.
21:30 ong. in m’n bedje, soms nog kwartiertje lezen
22:00 of wat later slapen.

Zo, dat was het. Misschien vond je er niks aan om te lezen, misschien vond je het wel leuk, maar ik vind het altijd leuk om dit van mensen te lezen. De zaterdagen en zondagen verlopen altijd anders, misschien dat jullie dat ook nog wel te weten komen. Please let me know (;

xoxo

Resize_large

Geef een reactie

