Woensdag 14 maart

Hey,

Jammer genoeg geen zonnige woensdag, maar ook zonder de zon was tie nog best leuk. Waarschijnlijk omdat ik helemaal niet lang op school zat; tot tien over half 2, joehoee. Vanuit school ging ik gelijk door naar het winkelcentrum, want ik wilde dus nog even terug naar de H&M en CoolCat. Het €3 rek met bloemetjesrokje was al weg bij de H&M, dus ging ik nog even naar de CoolCat want ik had een broek toch eigenlijk best wel nodig. De broeken hingen daar gelukkig nog wel. In het normale assortiment waren ze 30 of 40 euro maar ik had dus ook al leuke gezien in een rek van vorig jaar ofzo denk ik met 50% korting. Zaterdag kon ik geen maat vinden maar nu zag ik wel ergens ’26’ enzo staan, alleen in hele kleine lettertjes en normaal ben ik ‘164’ ofzo gewend dus ik dacht toen gewoon broek type 26 ofzo haha. Ik heb dus echt geen ervaring met die maten, maar heb er toch een goed passende uit kunnen zoeken. Eerst was hij €50 en zou ik hem eigenlijk niet echt gekocht hebben, maar nu was ‘ie dus maar €25. ;D Misschien komt ‘ie nog een keer voorbij.
Toen was ik rond half 3 thuis, even huiswerk gedaan maar again niet veel, normaal heb ik hele familieporties voor donderdag maar nu niet omdat morgen huiswerkvrij is. Kwart voor 4 met m’n moeder naar de kerk voor biddag, daarna gegeten, gedoucht, even opgeruimd en een laagje nagellak opgedaan dat goed kon drogen tijdens mijn bloglovin’ rondje. Daarna nog een laagje en voorzichtig gaan typen :). Eerst wilde ik wat anders doen maar toen zag ik deze kleur die ik pas één keer op had gedaan, een oranjekleur die heel erg glimt, glanst en glittert en als het goed is heel goed bij het weer van morgen past!

xoxo

X_c9c0c3ba_large

Geef een reactie

