Donderdag 15 maart

Hi,

Het is zo’n prachtige dag, ‘nd guess my mood? Inderdaad, niet al te best. xD Maar, even uitgezoomd, was vandaag nog best leuk. Ik kon vandaag eindelijk een zomershirtje aan, een blauwe met een appeltje met pijl erdoor erop. Al is mijn lichtgrijze vestje wel heel de dag aangebleven. Ik heb het shirtje en vestje allebei in mijn nieuwe broek gestopt, omdat die best hoog is met knoop – riempje – knoop en die outfit maakte me wel vrolijk. We hebben alleen wel weer een zooitje toetsen voor volgende week waar je niet al te lang naar moet kijken. ^.^ Morgen over een week gaan we naar Aken met alle tweede klassen, krijgen we bij Nederlands te horen dat we voor Nederlands een verslag over Aken moeten schrijven! Dus baalden we wel, want dat betekent dat je bij alles moet opletten enzo.
Toen ik om 14:40 de school uitliep, zag en voelde ik eindelijk het zonnetje, wat wel heerlijk was! In de schaduw fietsen was nog wel frisjes, maar de zon riep echt summerfeelings op. Thuis heb ik me op de bank geïnstalleerd  met een koekje, glas drinken, laptop en zon op m’n gezicht. ☺ Na drie kwartier kreeg ik het toch wel warm, dus ben ik naar boven gegaan. Wrts had ik toen al gedaan, dus begon ik aan leerwerk uit boeken enzo, en ik wilde Grieks pakken voor repetitie morgen, bleek die nog op school te liggen. -,- Ik was al niet helemaal helder bij m’n kluis, had gewoon maar wat boeken meegenomen zonder na te denken. Gelukkig had ik de woordjes ergens opgeschreven, dus die had ik wel, en ik ken de grammatica ook wel, maar toch vind ik het gewoon überstom van mezelf. En ik kon mijn geschiedeniswerkboek niet vinden in mijn kluis, en nu thuis ook niet.. Pff. Maar nu heb ik het opgeschreven & het is nu eenmaal zo, dus ga ik weer blij doen.

xoxo

PS: kom er net achter dat m’n zus natuurlijk ook een grieksboek heeft, dezelfde! Maar eigenlijk valt er niet veel meer te leren xd

Tumblr_m0st3fnbuu1r7ee0jo1_500_large
Of overdrijf ik nu een beetje? 🙂

Geef een reactie

