Vrijdag 16 maart

Hello,

Het is een heel andere vrijdag dan normaal. Daardoor heb ik nu tijd om lekker te posten. Mijn dag begon al om 6:20 ’s morgens, want ik werd wakker door 1 de vogeltjes, 2 m’n moeder en 3 door het belletje van m’n kat die opeens op zolder zat wat helemaal niet mag. Om half 7 ben ik dus maar gaan lezen, was ook wel leuk. Nou aankleden en naar school; eerst Frans, daarna muziek, we moesten een musicallied opvoeren waar ik een 7,5 voor had. Toen gym, bleeh, was echt niet leuk.. Ik ben al niet zo’n gympersoon: heb nog steeds 50% van de ballenangst waar normale mensen op hun vierde vanaf komen. Dus als er een bal aankomt ontwijk ik ‘m het liefst en doe ik m’n ogen dicht, terwijl ik hem moet vangen, word ik waardeloos gevonden door m’n team en spelen ze me de bal nooit meer toe. XD Met een ander spel stond ik 99% van de tijd aan de kant, en ik had het kouud. Was dus heel blij met de pauze, toen nog repetitie Grieks en so Latijn gemaakt en uuuuit.
Thuis ging ik na een halfuurtje weer weg met m’n moeder, zus & oppaskindje, naar de schoenenwinkel want m’n zus wilde nog gympen en ik wilde dus een hakje. Ik heb uiteindelijk leuke rode ballerina’s met drie bloemetjes voorop gekregen met een hakje van ong. 3,5 centimeter. Ben er heel blij mee!
Toen even op wrts, bloglovin’, twitter en posten. Zometeen eten, dan douchen, leren, online en dan met m’n vriendin naar het schoolfeest rond 9 uur. Daarom ben ik ook niet naar paardrijden gegaan, omdat ik dan moe ben enzo, doe ik dat liever morgen, inhalen bij m’n vriendin. Want ja, ik ga naar het schoolfeest! Ik ben nog niet echt een feestbeest, maar vorig jaar ben ik ook niet geweest en eigenlijk vind ik dat ik wel moet gaan. Ook al vind ik het misschien niet zo leuk, het is maar 3 uurtjes, en ik denk dat ik dat nog best leuk vind. M’n outfit zal ik denk ik wel posten! Maarja, gekke dag dus, want normaal ga ik rond 9 uur al bijna naar bed en nu ga ik pas weg. xD

xoxo

Tumblr_lj1rappmgk1qed6c4o1_500_large

Geef een reactie

