Schoolfeest

Hello dear reader,

Gisteravond had ik dus een schoolfeest. Ik was er rond 9 uur. Toen was er echt nog niemand, dus ik was blij dat ik er niet al om 8 uur was, toen het eigenlijk begon! Ik zag al snel een vriendin van me en gelukkig kwamen er steeds meer mensen. Eigenlijk vind ik harde muziek soms echt heel irritant als het door heel je lijf dreunt enzo maar het was nu niet zoo extreem hard. Als je iets tegen iemand wilde zeggen moest je dat wel in z’n oor doen en als je naar de wc ging leek het alsof je in een zwembad stond, maar dat vond ik niet heel vervelend ofzo. Rond 10 uur gingen we even wat drinken (€2,50 wauw afzetters… ik zat gewoon een week zakgeld op te drinken 0.0) en een halfuurtje later stond de dansvloer al behoorlijk vol en werd het echt gezellig. Alleen vanaf 11 uur werd de beat harder, de verstaanbare tekst minder, het ritme steeds meer hetzelfde, gingen de lichten zo fel knipperen (dat je eigenlijk van die fotootjes ziet ^^) en vond ik het wel wat minder leuk worden. Bovendien stond ik er al 2,5 uur dus ik werd ook al best moe en mijn voeten deden ook wel pijn want het was de eerste keer dat ik m’n schoenen aanhad (was het wel waard hoor ☻).
Dus om half 12 ging ik weg (haha, ik liep eerst naar de plek om gewoon even buiten te staan, dus ik kreeg zo’n stempel, en toen dacht ik uhh, hier moet ik niet heen). Ik had geen piep ofzo in m’n oren, wat ik heel fijn vond, want dat had ik eigenlijk wel verwacht maar vind ik echt vervelend. Ik was alleen wel schor want je hoort daar niet hoe hard je meezingt en gewoon praten wordt schreeuwen. Maar ik ben nu al niet meer schor, dus geen blijvende dingen, behalve een beetje moe. =)
Het was kortom echt een geslaagde avond!

xoxo

Tumblr_lxg3stkanz1r9z9sto1_500_large

 

Geef een reactie

