Zaterdag 17 maart

Hey,

Weekend.. Yay ♥. Ik werd niet zo heel laat wakker, 7:50 ongeveer. Lekker gelezen, ontbijtje op bed voor mezelf gemaakt en om 9 uur eruit gegaan; aangekleed (alvast paardrijkleren), bed opgemaakt en gezicht nog even schoongemaakt van gisteravond. M’n huid rond m’n ogen voelde ook gewoon anders aan vanmorgen..? Als make-up alleen een likje mascara. De planning voor vandaag ongeveer; online en leren, dan een boterham eten en (alleen :o) naar de manege rond 12 uur (ik weet al op welke pony ik zit van een vriendin, ik had ‘m vorig jaar ook zonder zadel, toen zat ie wel lekker). Van half 1 tot half 2 rijden, ik denk ongeveer daarna wel weer weg. Even wat eten, douchen, dan is het denk ik rond drieën en doe ik niks meer haha. Wel een lekker dagje dus :’)
Vanavond wil ik wel een beetje vroeg m’n bedje induiken want afgelopen week was ik ook telkens best moe en ik moet nog een beetje slaap inhalen. (:

xoxo

Tumblr_m104nkeolv1qfu6dwo1_500_large

Geef een reactie

