Time flieees

Hey,

Ik zat zo een beetje in m’n agenda te kijken en eigenlijk is er elke week naar de vakantie wel wat en gaat het volgens mij echt heel snel. Daarom zet ik het even snel op een rijtje, te beginnen met aankomende week.

week 12 Maandag tot donderdag drie repetities en twee so’s en elke dag 8:50 – 15:30. Vrijdag met school naar Aken (joehoe, dan mis ik gym) (en paardrijden =()!
week 13 Volgens mij is het dan top-/projectweek, met een lekkerder rooster (als het goed is).
week 14 Maandag tot donderdag naar school, vrijdag goede vrijdag. (Vorig jaar moest ik toen gewoon naar school! Op een christelijke school :o)
week 15 Maandag nog vrij, ik heb beloofd een paasbrunch te maken. =D Dinsdag tot vrijdag weer naar school.
week 16 & 17 Gewoon school.
week 18 Vakantiee
week 19
Gewoon school.
week 20
Maandag jarig (en naar school), finally 13! Dinsdag en woensdag naar school en dan woensdagavond nachtboot naar London. Donderdag, vrijdag, zaterdag in London en zondag minirit (met zo’n oude auto). Zondagnacht weer nachtboot terug en maandag weer fris naar school. :p

Dan nog zo’n 7 weken naar school en dan al zomervakantie, hihi. (: Ik weet het, ik loop een beetje op de zaken vooruit. Maar dat is zo af en toe helemaal niet erg, alleen maar leuk! Uiteraard heb ik ook al weer een enorme zin in de zomervakantie, ghehe.

xoxo

390487_2526878223442_1598022142_32209757_2088165155_n_large

Geef een reactie

