Zondag 18 maart

Hi,

Daar ben ik weer ☻. Al na een hele dag die om 8 uur vanmorgen begon. Het was gister toch weer best wel laat geworden, haha. Na lezen – eten – gezicht schoonmaken – bed opmaken hoefde ik alleen nog maar mijn haar en make-up te doen, wat allebei niet gelijk lukte. En toen zat er iets in m’n oog, het prikte wel 5 minuten lang, aargh. Maar uiteindelijk kwam alles weer op z’n pootjes terecht en gingen we naar de kerk. Na de kerk gingen we lunchen bij vrienden, was gezellig! We waren om 3 uur pas weer thuis, ik installeerde me op de bank met m’n mobiel en twee Allerhandes. Had niet zoveel zin in m’n computer; zondag is altijd een luierdagje voor mij en de ene keer heb ik wel zin in computeren en de andere keer heb ik zoiets van, laat maar zitten, ik pak wel een boek/m’n mobiel/kijk wel tv o.i.d.
Om 4 uur ofzo ging ik de keuken in met m’n moeder, want we aten heel culinair haha: pestopannenkoeken met broccoli & prei als beleg zeg maar. ;D Was lekker, maar het vult wel snel. Het toetje paste er nog wel bij, we hadden een keer kleine ‘bekertjes’ van chocola gekocht en nog steeds niet gebruikt, maar vandaag hadden we ze dan eindelijk gevuld. Onderin een beetje cakekruimels en daarbovenop kersenbavarois, echt met zo’n toef dat  het wel een cupcake leek, en dan nog een stukje aardbei erin en op een paar andere chocolatechips. Mjam ❤
We hadden tijdens het eten de kerkdienst geluisterd, want m’n zus was niet helemaal lekker en we waren al best lang weggeweest vandaag enzo. Daardoor heb ik nu opeens een hele lange avond, normaal zijn we pas 7 uur klaar met eten en nu ben ik al omgekleed, heb een paar leuke artikeltjes gelezen op blogs en zelf gepost. Nog even een avond opladen voor de nieuwe schoolweek… :]

xoxo

Tumblr_lwh59k9qz41r7sna9o1_500_large

Geef een reactie

