Maandag 19 maart

Hello,

We staan weer aan het begin van schoolweek, moest bekennen dat ik er gisteravond niet zoveel zin in had. Vanmorgen begon alvast veelbelovend, ik fietste met m’n vriendin langs d’r verzorgpony, was die uitgebroken.. Dus wij hem even terugzetten enzo, maarja was toch weer dik 5 minuten later dus wij heel hard fietsen, ik liep pas na de eerste bel de school binnen en ben toen maar met m’n jas aan en al m’n boeken nog in m’n tas drie trappen opgelopen. Pfoee :’) Nja toen les-les-les keer 2,3. ’s Middags liet het zonnetje zich ook nog eens zien, joehoe! Thuis een heerlijk stukje gevulde speculaas op, natuur- en scheikunde en Duits gemaakt, Frans, Latijn en Duits op wrts, godsdienst samengevat & grammatica Duits overgekeken xd. Even Bloglovin’, alle blogs weer gecheckt, toen gegeten, gedoucht. Ik keek net in m’n agenda, maar zie eigenlijk niet wat ik nog moet doen? Ja oké even de zinnetjes van Duits. Maar blijkbaar voor de rest helemaal niets =)
Over een halfuurtje ofzo nog eventjes The Ultimate Dance Battle van gisteravond uitkijken, en dan verdwijn ik weer naar boven, want er komt visite dus mag ik opzouten ghehe. Denk dat ik dan maar lekker ga lezen in m’n bed ofzo? En vroeg slapen (;

xoxo

Tumblr_lm35t5mkoz1qdew9to1_500_large

Geef een reactie

