Dinsdag 20 maart

Hey,

Dinsdag alweer! Dit zei ik vorige week ook al, wat waarschijnlijk komt doordat ik sinds een nieuw rooster twee weken geleden ofzo nu op de dinsdagmiddag techniek heb. Eerst had ik een soort van tekenen, dus je zou denken dat het niet veel uit maakt, maarja blijkbaar wel. ^^ Morgen sluit ik de dag ook weer af met de laatste twee uur ‘tekenen’ en dat is echt veel beter dan nog wiskunde of eco ofzo. Happy me (:
Vandaag was niet zoveel bijzonders eigenlijk. Thuis eerst een kwartier Frans gemaakt (5 (oke, wel wat kleinere, maar alsnog) opdrachten -,-) daarna leren enzo. Ik werd toen opeens moe, heb ik wel vaker als ik gewoon een beetje saai aan het leren ben, een echt inkakmomentje. Om kwart voor 5 heb ik een halfuurtje pauze genomen, toen nog even Duits. Ik kon alles wel voor het eten afhebben, maar dan moest ik het nu alsnog over doen, want gelijk uit school weer een uur achter elkaar door leren, hmmm nee. Uit school ga ik namelijk het liefst gelijk aan de slag in plaats van eerst een half uur niks te doen ofzo. Afgelopen weken heb ik best een lekker leerritme en kan ik me vaak uit school wel drie kwartier lang concenteren zonder twitter ofzo open. Harstikke handig!
Ik at samen met m’n moeder, want mijn zus was naar muziekles en m’n vader nog op z’n werk/onderweg. En we  aten weer lekkúr, canneloni, zeg maar pasta maar dan in rolletjes waar m’n moeder gehakt en spinazie had gedaan met een botersausje erover. Pas de tweede keer bij ons thuis eigenlijk, maar superlekker!
Nu ben ik al weer een halfuur in m’n pyjama, haha beetje vroeg maaar oke. Moet nu nog zinnetjes van Duits leren en Nederlands. Wil ik maar zo snel mogelijk doen, want dan kan ik daarna lekker niks doen. 🙂

xoxo

1759287324468894_j3jstmcj_f_large
ik ben me al aan het voorbereiden op Pasen, want ik ga namelijk de paasbrunch op tweede paasdag verzorgen hihi. (Ideeën altijd welkom :]) Deze schattige cakepops zjin eigenlijk ook wel héél leuk! 

Geef een reactie

