My Room Part Four

Kijk mee met het laatste deel van mijn kamer. Jammer genoeg zie ik nu dat ‘ie niet klopt, 3 en 4 moeten omgedraaid!


Mijn kamer; L-vormig. In dat inhammetje zit de badkamer. Eigenlijk had ik heel dat stuk erbij, maar dat was wel heel krap in de badkamer, dus hebben ze het heel droog uit mijn kamer gehaald. Gelukkig is dat al zolang ik me kan herinneren, dus geen opeens verkleinde kamer ;)

De laatste wand van mijn kamer bestaat uit een kastje en wastafel zoals je ziet. Ja, en nog een stukje bed. :’)

Op dat kastje staat mijn goudvis Fanta die ik heb gekregen voor mijn elfde verjaardag, eigenlijk samen met Sprite (witte met oranje kop), maar die is doodgegaan. =( Dat is ook niet zo gek, want ik verschoon ‘m vééls te weinig. Als Fanta heel gek begint te zwemmen enzo, weet ik dat het weer tijd is, en dan zo’n twee weken later verschoon ik ‘m. :3 Maarja, twee vissen maken de kom ook twee keer zo snel vies, dus is het logisch dat ze het niet met z’n tweeën overleefden.

Mijn kastje heeft drie plankjes, hier de eerste (is ondertussen wel wat opgeruimder). In het bakje crème, make-upremover, borstel, haarband (als ik m’n gezicht schoonmaak, want ik ga er niet meer mee over straat), deo, oplader en nog wel meer. Achterin m’n zonnebril, haarelastieken, nog een parfumtestertje ^^, mobielhoesje, watjes en aan het eind van dag komen daar ook m’n labello, mobiel en horloge bij.

En hier mijn lieve schoolboekjes! Yay! Soms heel veel thuis en weinig op school, soms andersom. Deze keer hing het ertussenin. Haha, het ‘hing’ inderdaad.

Onderin dingen die ik eigenlijk nooit gebruik; fotoboek, schriften, pennen, schelpen, boekensteun en verpakking van Parlez-moi d’Amour, m’n parfummetje. xD

Dan nog even m’n wastafeltje, die ik sinds de vernieuwing van m’n kamer ook heb. Het is overigens zo’n kleine, geen normale grootte. Want dat pastte niet (: Op het plankje drie parfummetjes, mijn weinige oogschaduw, ragertjes (die horen in dat lege doosje te zitten), parfumtestertjes. In het bekertje mascara, oogpotlood, tandenborstel. En op m’n wastafel zelf staat nog een zeepje, samen met een tandpastatube en een doosje met m’n nachtbeugel. (Anders vergeet ik ‘m in te doen.)

Wauw, dit was ‘m gewoon! Nu kennen jullie mijn kamer ook. Ik vond het heel leuk om te doen en ik hoop dat jullie het lezen ook leuk vonden.

xoxo

Geef een reactie

