Donderdag 22 maart

Hey,

Dit is even een kort postje omdat ik wel vond dat ik even iets van me moest laten horen. Maar uit school heb ik me heerlijk in de zon geïnstalleerd met gelakte nageltjes en een boek. Omdat ik morgen in Aken zit (dus weer geen post, sorry) hoef ik geen huiswerk voor morgen te doen, en de drie toetsen op dinsdag ga ik in het weekend leren. Ik heb in he weekend lekker geen afspraken, dus kan ik mijn zaterdag vullen met uitslapen, leren, posten, naar de bieb gaan en lezen.
Over een halfuurtje o.i.d. komen m’n opa, oma, oom & nichtje gezellig eten. ’s Avonds moet ik even spullen pakken voor morgen en vroeg naar bed, want morgen moet ik om 8 uur op school zijn!

xoxo &nd enjoy the weather

Geef een reactie

