Vrijdag 23 maart

Hey,

Gister heb ik echt geen tijd gehad om te posten maar dat betekent niet dat ik jullie er niks over vertel, want oeh het was leuk; Aken! Ik was om 8 uur op school en we vertrokken om half 9, ik zat bovenin achterin een dubbeldekker. We moesten drie uur lang rijden, blegh wat was dat lang. Ondertussen hebben we er een enorme hoeveelheid snoep doorheen gejaagd en werd iedereen nog hyperder. -,- Maar om half 12 stonden we dan eindelijk in Aken, en het zonnetje scheen heerlijk! Ik had mijn jas in de bus gelaten dus heel de dag in een vestje en korte mouwen t-shirt gelopen. In een uurtje deden we de eerste drie vaste opdrachten: winkel, station, stadswandeling. Er was een heel groot grasveld waar iedereen zat, wij zochten het zonnetje ook heerlijk op om te gaan lunchen. Daarna hadden we een uurtje vrije tijd en hebben we een ijsje gehaald (Haben Sie auch ohne Milch?) Om half 3 hadden we een rondleiding bij de dom, een uurtje, maar daar vond ik eerlijk gezegd niet veel aan. xD Hij was 32 meter hoog, en ja, ik vond ‘m heel mooi, maar de Duitse verhalen van de rondleider boeiden met niet heel veel, want bovendien was ik moe, deden m’n voeten best pijn en was ik blij dat ik even kon zitten.
Toen hadden we nog twee uur vrije tijd over die we hebben opgevuld met in het zonnetje liggen, snoep eten, muziek luisteren e.d. Om kwart over 4 gingen we naar de MacDonalds, want onze school zorgde niet voor iets warms ofzo. We stonden daar opeengepakt 20 minuten te wachten, het was nog drukker dan op het schoolfeest joh! Uiteindelijk had ik dan m’n chickenburger, maar die dingen zijn in een paar happen op, en dan heb ik niet een gevuld gevoel ofzo. Voor een keer wel lekker, maar ze kunnen niet tippen aan thuis. En toen ik een frietje van iemand proefde, dat was ook niet echt hoge kwaliteit ofzo. 0,0
Daarna gingen we weer richting bus, en mochten we weer drie uur terug. Iedereen stuiterde de bus uit, ik zat gewoon een beetje voor me uit te staren en naar buiten te kijken haha. Ik was om half 9 weer thuis, helemaal kapot door al dat snoep enzo en ben ook redelijk vroeg naar bed gegaan. Werd ’s nachts ook nog wel een paar keer wakker dat ik me omdraaide en dacht aaah, hoofdpiiiijn.
Maar het was een súpergeslaagde dag, heerlijk zonnig en gezellig!

xoxo

Tumblr_m1debj3i9v1qijksmo1_500_large

 

Geef een reactie

