Zondag 25 maart

Hey,

Aaah what a beautiful day! Door de zomertijd werd ik weer een keer rond acht uur wakker in plaats van half zeven. Ik had alleen geen flauw idee wat ik aan zou trekken, maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen. Na de kerk en de lunch ben ik gelijk buiten gaan zitten en gaan lezen. De buurtjes kwamen ook gezellig nog even langs. Ik zit pas een halfuurtje achter mijn computer, maar na deze post heb ik het denk ik al wel weer gezien. Het is de laatste tijd zo rustig! Daardoor heb ik wel weer extra veel tijd om te lezen. Zaterdag heb ik acht nieuwe boeken gehaald, normaal doe ik er zes/zeven, maar ik kon er écht geen een weglaten. xD Het erge is dat ik sinds zaterdagmiddag al twee van die boeken (samen 480 pagina’s) en nog 50 pagina’s van een ander boek heb gelezen. Vooral die zon-zee-strandmeidenboeken kan ik nu echt gewoon niet laten liggen. Hoe de schrijfsters elke keer weer die perfecte sfeer kunnen omschrijven, waardoor ik die boeken echt gewoon verslind. Heerlijk ♥
En wat ik voor de rest ga doen vandaag, niet veel meer denk ik. Kerk, eten, douchen, tv-kijken, slapen, dat soort dingen. ^^

xoxo – enjoy the weather!

Dyn_cab_70_large

Geef een reactie

