Maandag 26 maart

Hi,

Vandaag begon best koud maar eindigde alsnog lekker zonnig, hmm! Ik sliep alleen niet zo lekker, werd wakker  toen m’n ouders naar bed gingen want ik had kriebelhoest en toen om 4 uur weer want ja, tegenwoordig geldt bij mijn kat: een nacht niet naar boven geglipt is een nacht niet geleefd. En de trap kraakt, dus werd ik wakker. xD
Maarja, toen school, was weer gewoon normaal. Het zesde uur hadden we opeens een tussenuur, dus maar even in het zonnetje beetje huiswerk gedaan en gewoon beetje gezeten. Nog een uurtje eco en daarna thuis weer aan m’n huiswerk, gelukkig was ’t niet al te veel. En toen buiten boerenkool met spareribs (hmm ☺) gegeten, haha tegenstelling ^^. Jammer genoeg moest m’n moeder m’n zus en mij toen wel vertellen dat het echt niet goed gaat met m’n opa, wat natuurlijk nooit leuk is om te horen… Niet elk griepje o.i.d. heb ik hier op gezet omdat het ook weer niet zo persoonlijk hoeft, maar dit soort dingen kan ik moeilijk uit m’n leven weglaten, ook al wil je dat soms liever wel!
Na deze en de volgende post moet ik nog even latijn leren, morgen een repetitie. En dat is echt zo’n vak waar je nooit genoeg voor kan leren, although zo komt het bij mij over. Álles wordt teruggevraagd en er zitten altijd slimmigheden in waar iedereen overheen/voorbij/omheen leest. :p Dus dat wordt woordjes en grammatica van vorige hoofdstukken nog even doorlezen. Dan The Ultimate Dance Battle uitkijken en nog meer tv, en dan slapen. En dat was dan de maandag. (:

xoxo

000056328tumblr_lg1zt59pkk1qd646ho1_500_large_large

Geef een reactie

