Woensdag 28 maart

Hey,

Vandaag weer een bericht van mij, gister verliep wat anders dan verwacht, maandagavond besloten we dat we dinsdag maar naar opa en oma gingen voor m’n opa. Het is anderhalf uur rijden, dat kan niet even ’s avonds of ’s middags, dus zijn m’n zus en ik niet naar school geweest. We waren rond 5 uur weer thuis, ook nog even bij m’n oom en tante geweest, ik was super duf en moe van dat autorijden en alles, maar het was wel goed.
Vanmorgen werd ik wakker en toen kon ik bevestigen wat ik al een paar dagen dacht: ik ben verkouden! In deze tijd van het jaar..! Ik stond dus een beetje moe op en dat was ik heel de dag wel. Gelukkig had ik Duits, wiskunde, ns en aardrijkskunde, vind ik niet echt hele leuke vakken maar niet heel moeilijk ofzo. Na de pauze nog twee uur tekenen, rond drie uur was ik weer thuis. Dinsdag had ik eigenlijk twee toetsen dus die moet ik morgen maken, nog even geleerd ook al kende ik ze eigenlijk al en bloglovin’ en twitter. Zo nog even godsdienst doorlezen en dan ben ik wel klaar. We eten buiten pannenkoeken op zo’n grillplaat, mjam. 😀 Oja, vanavond ook nog cath. Nou, dat is mijn woensdag. :]

xoxo

Screen-shot-2012-03-19-at-4.41.02-pm_large
Nail Trend Alert: Caviar Manicure! Heb jij er al van gehoord?

Geef een reactie

