Donderdag 29 maart

Hi dears,

’t Is al weer donderdag, whoehoe. Was best een leuk dagje hoor, ik had eigenlijk tot het zesde, maar zou het zevende nog een repetitie inhalen. Dus ik wachten bij het lokaal van de leraar, maar ik zag hem nergens, ook niet in personeelskamer. Ben na een kwartier maar naar huis gegaan, waarschijnlijk was hij het gewoon vergeten… Morgen maar even vragen, nu moet ik hem volgende week ofzo nog doen. De so Frans kon ook niet vandaag, dus morgen dan maar, pfft ben blij dat ik voor de rest nooit vaak ziek ben! Maar ik heb vanmiddag niet meer geleerd ervoor, had maandag en woensdag al wel goed geleerd.
Vanmiddag heb ik me best verveeld, ik had niet heel veel huiswerk, dus maar beetje achter m’n computer gehangen xD Daarna gezellig voor de tv gegeten, iets langer blijven hangen dus pas zeven uur boven. Heb even snel omgekleed, en na deze post nog even godsdienst leren, want daar heb ik morgen een so’tje van. Vanavond home alone met m’n zus, dus een lekker tv-avondje. (Ik zie die tv vandaag veel te vaak ;)) En ook even m’n nagellak eraf halen en nagels bijvijlen. Het zat er gewoon een week op; donderdagmiddag had ik twee laagjes gedaan en toen zondag nog een laagje eroverheen, niet eens topcoat, en eigenlijk zou het nog best eventjes kunnen blijven zitten! Maar dat komt ook omdat het een licht kleurtje was, een ouwe gouwe van L’Oreal die ik toevallig tegenkwam. In het flesje ziet ‘ie er lichtroze uit, maar na één laagje zag je eigenlijk alleen maar glittertjes. Nu na drie laagjes zie je wel echt dat er iets op je nagels zit, maar het zijn meer de subtiele glittertjes die je ziet. Dat vind ik juist zo leuk aan dit lakje, want omdat het geen knalkleur is hoef je minder netjes te lakken en zie je eventuele chips en beschadigingen niet gelijk. Door de glittertjes blijft ‘ie ook leuk om naar te kijken, vooral in dit zonnetje. Hij droogde ook best snel, heel handig dus in mijn drukke *kuch kuch* schoolbestaan!
Dat over de nagellak, hihi. Oeps, nu moet ik eventjes gaan leren 😐 Oja, morgen geen post: 8:50 – 15:30 (eerste twee uur gym, uhmm bedankt), dan door naar de manege, rijden, eten, douchen, en vereniging.

xoxo

Tumblr_m1npfyef8c1qieq9mo1_500_large

 

Geef een reactie

