Week 14

Hi,

In de vorige post liet ik iets vallen over volgende week. Ik had geen zin om de vorige post weer heel lang te maken, dus doe ik het even apart. 😀 Volgende week is top-/projectweek; voor de bovenbouw toetsweek, voor de onderbouw gewoon iets ander rooster zonder toetsen en soms projecten.

maandag 8:50 – 13:50, maar misschien het zesde uur (tot 14:40) nog een repetitie inhalen
dinsdag 8:50 – 14:40, eerste twee uur workshop fotoshoot, dan nederlands & latijn en de laatste twee uur techniek
woensdag 8:50 – 11:40, haha vinden jullie ‘m niet geweldig? Eerste twee uur tekenen, dan kwartiertje pauze en wiskunde. Maar uiteraard heb ik om half 4 een afspraak bij de ortho, in het winkelcentrum 5 minuutjes vanaf m’n school. Dus dan ga ik maar even shoppen met m’n moeder (: ’s Avonds nog voor de eennalaatste keer ofzo, catechisatie
donderdag 9:40 – 14:40, misschien ’s avonds nog bij opa & oma eten
vrijdag vrij (Goede Vrijdag)! (Yess, weer geen gym <3) Ik vind dat ik dan wat aan m’n kunstdossier moet gaan doen, of dat er ook daadwerkelijk van komt… ’s Middags paardrijden en ’s avonds kerk
zaterdag de allerliefste hondjes Saar & Parel zien waar we elke zomer op passen! We zitten altijd in een huis van iemand anders en passen dan ook op hun honden. Zaterdag komt de vrouw die normaal in het huis woont, met de hondjess ♥
zondag 1e paasdag, maar geen belangrijke dingen
maandag vrij (2e paasdag), ik ga een paasbrunch in elkaar flanzen 🙂

Zoo, allemaal leuke dingen dus! En die woensdagavond ook nog Grote Avond van school, dat is een toneelstuk, zang, dans e.d. door mensen van m’n school, ook altijd super geslaagd. En ja, dan na die week nog maar twee weekjes en dan begint het feest al weer..

xoxo

Tumblr_lisb0ih3ks1qgd6bjo1_500_large

Geef een reactie

