Zaterdag 31 maart

Hello there,

Als je me op dit moment vraagt wat ik vandaag al heb gedaan zou ik toch echt antwoorden met ‘niks’. Mijn dag bestaat tot nu toe alleen maar uit een boek uitgelezen, ontbeten, aangekleed, Bloglovin’ van twee dagen gelezen (17 artikels ♥), geprobeerd me te registreren op Facebook, maar ik was te jong ^^, Bubble Shoot gespeeld op m’n mobiel en geluncht. Oja, en met m’n moeder Amerikaanse wafels gemaakt in zo’n wafelijzer met kokos, slagroom & aardbeien. Een heerlijke onproductieve zaterdag dus. Veel meer ga ik vandaag ook niet doen hoor, morgen ben ik de hele dag weg, bij m’n oom & tante en nichtjes en daarna opa & oma, en vandaag ga ik de deur niet uit, dus dat middelt elkaar weer xd.
Maar terwijl ik dit aan het schrijven was, werd ik geroepen door m’n vader & moeder. Want ze zijn nog steeds druk bezig op de zolder en ik moest helpen met spullen verplaatsen ofzo. Dus nu is het anderhalf uur verder, en kan ik dat ook weer aan m’n lijstje toevoegen. ^^
Ik hoef niet veel huiswerk te doen, want volgende week wordt top, zie volgende post. Ik denk dat dit mijn dag wel ongeveer was… bye!

xoxo

Tumblr_m1ei9tidvn1qbih6so1_500_large

Geef een reactie

