Maandag 2 april

Hey,

Vandaag een hele vroege blogpost. Normaal ben ik nu nog niet eens uit, en post ik pas ’s avonds, maar nu ben ik al een uur thuis. Ik had dus maar vijf uurtjes school, met Engels film gekeken, met biologie gediscussieerd ofzo ivm ons geweldige onderwerp ‘voortplanting’ ;D, met geschiedenis repetitie besproken en groepswerk op de computer en met godsdienst en wiskunde gewoon opdrachten gemaakt en gekletst. Het ging bijna net zo snel als ik het nu schrijf zeg maar. Na het laatste uur nog even naar m’n leraar Latijn geweest voor die hardnekkige repetitie, ik mag ‘m morgen in de les inhalen terwijl zij de repetitie bespreken (even op de gang dus, uiteraard :p). Nu hoef ik hem niet in mijn vrije tijd in te halen, yeah!
Ik was om kwart over twee al thuis, dus heb maar even alle artikeltjes van bloglovin’ gelezen, vijf minuutjes biologie gemaakt, even facebook wat ik sinds zaterdag ook heb (maar wow, ik ben gewend aan twitter, want wat gebeurt daar wéinig!) en voor de rest weet ik eigenlijk niet, lol. Zo meteen even ‘thee’ drinken en dan heb ik nog de hele middag en hoef ik alleen maar Latijn voor morgen te leren. Oeh what a life 🙂
Ik denk dat jullie dus nog wel van me horen, voor de rest ga ik denk ik nog even lezen en genieten van de verveling die ongetwijfeld ook komt.

xoxo

Tumblr_lypxik2eoo1r90cipo1_500_large

Geef een reactie

