Dinsdag 3 april

Hey,

Alweer een vroeg postje van mij. Maar dat komt omdat ik eigenlijk helemaal geen huiswerk opgekregen heb vandaag. De eerste twee uur had ik een ‘workshop’ fotoshoot, maar zoals wel vaker waren we helemaal niet ingelicht ofzo, het was voor ons allemaal héél vaag. Het bleek dat een meneer van school even een praatje hield over waar je op moest letten met fotograferen en daarna moesten we elkaar maar gewoon gaan fotograferen met de camera’s van school. Dat was opzich best leuk, maar die leraressen komen dan zeiken over ‘wat wil je uitdrukken met deze foto?’ terwijl wij allang blij waren dat we een unieke pose hadden! En de lerares had er ook niet over nagedacht dat de foto’s nog op de computer gezet moesten worden, dus toen ik vroeg wanneer we dat moesten doen zei ze ‘oja!’, moesten we de laatste persoon afraffelen en strijden om een computer. Maaar, uiteindelijk is alles goedgekomen!
Na de pauze had ik Nederlands, en daarna een repetitie Latijn terwijl de rest van de klas ‘m besprak. Toen de bel was gegaan wachtte ik tot iedereen uit het lokaal zou komen en ik mijn blaadje kon afgeven. Alleen die leraar ging nog even 5 minuten door na de bel, dus ik stond echt te wachten zovan, whuuut haha. Ik keek net op het leerlingportaal, en ik had een 9,6 voor die repetitie, yeah. Ik maak me altijd zorgen om die repetities, terwijl ik wel goede cijfers haal.
But, let’s move on. De laatste twee uur hadden we techniek. Ik had de eerste opdracht binnen een halfuurtje afgemaakt, en toen moest ik met de volgende opdracht verder. Iets van, een technische uitvinding namaken + verslag schrijven + logboek bijhouden + presentatie geven. Ik had geen inspiratie en geen partner (iedereen was nog met de andere opdracht bezig), maar na een halfuur vervelen ben ik op het idee van een schaar gekomen. Ik ben eerst maar begonnen met het verslag, toen schoven er vanzelf een paar mensen aan en was ik uit. =)
Thuis even iets gedronken en gegeten en gekletst met m’n moeder, toen verdween ik naar boven. Ik heb weer amper huiswerk, alleen een beetje Latijn, maar ik gun mezelf een leuke vrije middag avec mon ordinateur en gezellig koken met mamma. Ik hoop dat jullie ook zo’n leuke dag hebben!

xoxo

Dit zijn de foto’s. Ze zijn echt niet geweldig scherp ofzo, da’s wel jammer. Maarja, hier moet ik dus uit kiezen (inleveren voor een cijfer). Ik denk eerlijk gezegd de middelste. De eerste sowieso niet, die vond ik gewoon leuk om neer te zetten. In de derde zit denk ik te weinig van alles… Dus ja. Maar ik had toch liever wat uitleg enzo gehad dan in het diepe gegooid te worden met die lullige uitspraak ‘voor een cijfer’. 

Een gedachte over “Dinsdag 3 april

  1. Hoi Hester,
    Hier even een reactie van Hans en mij. Kijk zelf maar, wat je daar mee doet.
    De eerste foto, die linksboven, is best sfeervol qua belichting. Misschien net niet helemaal scherp, dat is moeilijk te zien. Weliswaar staat er een klein stukje van de gitaarhals niet op, maar je bent toch wel tamelijk ‘compleet’.
    De middelste is heel mooi belicht, maar veel minder mooi qua beelduitsnede. Eigenlijk kom je net overal wat gitaar of Hester te kort:-).
    Die onderste: leuk om eens iets heel anders te proberen, maar inderdaad net wat te weinig van alles.
    En gefeliciteerd met je 9,6!
    Hans en Chaja

Geef een reactie

