Donderdag 5 april

Hi,

Daar ben ik weer! Vandaag kon ik een stuk rustiger aan doen dan gister. Ik had gelukkig het eerste uur vrij, dus kon ik nog een beetje bijkomen en bloggen. 🙂 Normaal lig ik met het eerste vrij tot half acht in m’n bed, maar ik had nu veels te veel zin om me aan te kleden met al die nieuwe kleren, dus sprong ik er om tien over zeven al uit. Na het ontbijt de artikeltjes van Bloglovin’ gelezen, gepost en de was opgevouwen. ^^ Toen was het alweer tijd om naar school te gaan. Eigenlijk zou ik tot 14:40 hebben, maar ik had sowieso al één uur uitval. Het tweede en vijfde/laatste uur was omgedraaid, dus wij hadden volgens het vaste rooster Engels, maar omdat het omgedraaid was godsdienst. Alleen toen kwam onze engelsleraar naar ons toe dat we toch Engels hadden, want de lerares van godsdienst was opeens ook afwezig dus toen was het weer teruggedraaid zodat we het vijfde geen godsdienst hadden, en het vierde uit waren. Yay! Deze week was zoo fijn, maar 17 uur school gehad en eigenlijk gewoon geen huiswerk.
Thuis heb ik m’n kat eerst in de gang gedumpt met z’n eten en toen ben ik zelf lekker gaan eten op de bank met een boek (eten waar m’n kat bij is = not done). Daarna ben ik zo’n anderhalf uur bezig geweest met m’n shoplog (heb je ‘m al gezien?), een ander artikel geschreven die ik er zaterdag op zet en na deze is het al weer kwart voor 4 ofzo! Zou ik normaal heel erg vinden, maar nu heb ik toch niks anders te doen en vind ik het juist een leuke tijdsvulling. Want ik hoef vanmiddag alleen nog maar de kaartjes van m’n kleding af knippen, ze terug hangen in m’n kast en dan total freedomVanavond komen mijn opa en oma ook nog gezellig eten. O, en het is weekend =D (Vorig jaar moest ik Goede Vrijdag naar school…)

xoxo

200532_inmsg_large

 

 

Geef een reactie

