Shoplog zomer ’12

Primark


Marineblauw vestje, €10                      Gebloemd blousje, €11

Blousje met korte mouwen, €11            Zwart gebloemd ‘overgooidingetje’ met ritsje aan de achterkant, €9

Gestreept blousje met kraagje, €8       Wit blousje met oprolmouwen, €11
T-shirt ronde hals ‘it’s all about style, I have it!!!’, €3

T-shirt ronde hals dromenvanger, T-shirt V-hals meisjes, T-shirt V-hals ijsje, €3 p/s 

The Sting


Truitje Sutherland, €15 (uitverkoop)      Blazer Di Loren, €25 (uitverkoop)

CoolCat


Blousje met kraaltjes, €24,95               Zwart rokje, €24,95
(Met m’n CJP = CultuurJeugdPas had ik nog 10% = €5 korting)

Vero Moda


T-shirt meisje met groene bril en ‘LOOK’, €9,95 T-shirt kettingen en strikjes, €19,95

Treggings koraalrood/oranje en rozebeige, per stuk €16,95, twee voor €29,95 (en de foto wilde niet draaien =().


En dan de outfit van vandaag, ik vind ‘m echt leuk en heb ook veel complimentjes gekregen, hihi. Sorry dat de foto scheef is, dat is een tik (tic?) van mij.

Ik ben echt wel een uur ofzo hiermee bezig geweest, maar ik vond het leuk om te doen want ik heb toch niks beters te doen en voelde me al een echte blogger (vooral met dat flesje water naast me, gewoon omdat ik het nog moest opdrinken, maar het ziet eruit alsof ik hier heel de dag zit ofzo). Over m’n kleren ben ik ook zeeeer te spreken. Sommigen zijn best apart, maar ik vind het juist superleuk om die dan te combineren met andere dingen. Jullie zullen ze allemaal snel genoeg voorbij zien komen. Welk item zou jij ook wel willen hebben?

xoxo

Een gedachte over “Shoplog zomer ’12

  1. Pingback: Challenge: Winged ooglook | Hesterly

Geef een reactie

