Woensdag 4 april

Hello dears,

Woensdag was echt een topdag voor mij. Ik had geen tijd om te bloggen, maar ik wilde ‘m maar wat graag vastleggen. ’s Morgens begon ik op school met twee uur beeldend, tekenen dus eigenlijk. Ik had er niet zoveel zin in, waarom weet ik eigenlijk niet. Je moest een pop tekenen op een groot stuk karton en kleren in een bepaalde stijl uitknippen uit stof en die erop plakken, wat dus eigenlijk best leuk was, ook al is ‘ie nog niet af hoor. Daarna had ik pauze en wiskunde. En toen was ik om 11:40 al uit! Maar ik had om 16 uur nog een afspraak bij de ortho (controle), die 5 minuten van m’n school afzit. En ik had nog nieuwe kleren nodig, dus ging ik ’s middags shoppen met m’n moeder. Ik ging eerst even een kwartiertje lezen op school, want m’n moeder moest nog werken. Eerst gingen we even samen een broodje eten bij de HEMA. Hmm, ik had Surinaamse kip, echt superlekker: eerst een soort salade, dan rucola, echte flinke stukken kipfilet erop, kappertjes en ei. Daarna gingen we eerst naar de Vero Moda. Daar kocht ik twee T-shirts, twee treggings en ik wilde daar ook een blazer kopen, maar in mijn maat was ‘ie er niet in de bruintint, alleen in de grijstint, dus gingen we eerst verder naar de CoolCat. Daar kocht ik een rokje en een blousje. Toen dachten we dat het tien voor half drie was, maar het bleek dat het pas tien voor half twee was. :3 In de H&M heb ik niks gekocht, bij de Primark wel heel veel en bij de Sting ook nog een truitje en een blazer.
Bepakt en bezakt gingen we naar de ortho. Mijn nachtbeugel was gewoon nog steeds oké, maar ik heb er dus na mijn beugel een kies bij gekregen en die staat doodleuk heel scheef. Dus zei de orthodontist: je moet aan de buitenkant van die scheve kies een bracket, en aan de binnenkant van de kies eronder, en daar dan een elastiekje tussen. Dat had hij al wel eerder gezegd, ik dacht al dat het nodig was. Maar, wanneer dan? De ortho zei: misschien is er vanmiddag nog een plekje vrij. Dus wij wachten, gelukkig had ik mijn boek bij me, en een halfuur later ofzo mocht ik nog. We waren pas rond vijf uur thuis, dus m’n moeder koken, en ik even douchen. Na het eten moest ik alweer naar cath, dus er was geen tijd voor huiswerk (wat ik ook niet had ^^) of bloggen. Maar het was wel een súpergeslaagde dag, en ik ben héúl blij met m’n nieuwe aanwinsten (17!). ’s Avonds lag ik helemaal te stuiteren in m’n bed, je kent het wel als je gewoon zin hebt om je nieuwe kleren te dragen enzo.
Ik denk dat ik vanmiddag een shoplog ga schrijven, dus watch me!

xoxo

Tumblr_m1ypgwaydc1qghb5to1_500_large

Geef een reactie

