Vrijdag 6 april

Hi,

Al heerlijk weekend vandaag! Is wel ‘gek’, ik had gisteravond wel door dat ik geen school had, maar het is geen vakantie en een vrijdagavond is anders, haha. Ik werd nog wel rond zeven uur wakker, jammer genoeg, maar eigenlijk was ik niet echt moe ofzo. ‘k Heb gewoon beetje niks gedaan: Bloglovin’, twitter, kunstdossier bijgewerkt ;D. Na de lunch heb ik me met een vest aan, sjaal om, fleecekleedje over me heen en zonnebril op in de ligstoel in de tuin geïnstalleerd. Want ik had het al bijna heel de dag koud, maar in de zon heb ik lekker m’n boek uitgelezen en ben ik heerlijk opgewarmd. Vorige week was het zulk lekker weer, ik begon het zonnetje al te missen.
Nu nog even op m’n laptop enzo, en dan even wat eten, omkleden en paardrijden. Daarna patat eten, douchen en om 20:00 uur is er nog kerk, voor Goede Vrijdag natuurlijk. Dus, dat was mijn vrije dagje dan!

xoxo

Il_570xn.326521027_large

Geef een reactie

