Zaterdag 7 april

Hello there!

Jullie raden nooit waar ik nu op typ.. jawel, op de tablet van mijn vader, hihi! Maar eerst even over vandaag, ik werd kwart over zeven wakker, nou toen het hele ochtendritueel van lezen, ontbijten en aankleden. Om de een of andere reden duurde het een halfuur voor ik m’n uiteindelijke outfit aanhad, terwijl ik normaal daarin ook al m’n make-up en zo doe… luxe-probleem van teveel keus ^^ dus toe was het zo al tien uur. Daarna ging ik met m’n moeder sandwiches maken (zalm, eier- en tonijnsalade, rosbief, ham, kaas, salami). Want om één uur kwam de bewoonster van ons vakantiehuis met haar vriend. Ja, dat klinkt heel vreemd! Maar via een site kun je in iemands anders huis op vakantie gaan. En zo zitten wij nu al zes jaar in een huis met de allerleukste hondjes Saar (zwarte labrador) en Parel (zwart met witte Amerikaanse bulldog). Tegenover een bos en een groot huis, daar vermaken wij ons wel! Saar is echt helemaal mijn hondje. Alleen, vandaag was alleen Parel mee. Want Saar was bij iemand anders. Ze is al bijna 13, echt een oude knar. Maar soms gaat ze naar de zus van die vrouw en daar wandelt ze dan lekker veel en dat is heel goed voor haar. Ik vond het dus wel jammer dat ik haar niet zag, maar als zij in de zomer een goede conditie heeft, vind ik het top. 🙂 de bewoonster vertelde ook dat ze over een jaar ons de zomer naar Friesland wik verhuizen. (Ze woont nu bij Utrecht.) Haha, onze vakantiebestemming verplaatst zichzelf gewoon!
Ik kreeg ook al heel veel zin in de vakantie. En we hebben de ‘traditie’ dat m’n zus en ik ook meehelpen koken. Dat vind ik nu ook heel leuk!
Zo, dat over de zomer. Voor de rest ga ik lekker niks meer doen vandaag. Beetje lezen, online, eten en tv-kijken. Morgen ga ik weer naar mijn opa en oma. Dus ik ben heel erg blij dat ik nog lekker een dagje vrij heb maandag. Dan ben ik het eerste deel van de dag lekker bezig met de brunch maken en opeten!

xoxo

2 gedachten over “Zaterdag 7 april

    • Haha, ik zou er al wel eentje kunnen kopen hoor, maar ‘k heb al een computer en mobiel en mag ook op pappa’s tablet, dus dat wordt een beetje té veel van het goede 🙂

Geef een reactie

