Dinsdag 9 april

Hi dear,

Zeer triest, maar ik zit dus nog steeds in m’n schoolritme. Ik werd vanmorgen wakker, en ik dacht: volgens mij is het vóór zeven uur. Eén oog open.. omdraaien, nog een oog.. 6:42. NOUHOU. Dus, ik ging tien minuutjes later maar lezen, maar dat boek had maar 126 bladzijden dus daar was ik een uurtje later ook wel klaar mee. (Ik lees een beetje snel ^^) En nu zijn al mijn boeken op, wat eigenlijk niet erg normaal is, aangezien ik acht boeken had gehaald en er nog twee van m’n zus heb gelezen, in totaal tien dus, in twee weken en twee dagen. Een paar dikke en een paar dunne, dus daar ligt het niet aan. Waarschijnlijk omdat het mooi weer was en die andere week had ik niet veel school. Maar het blijft eng. Vandaag is de bieb dicht, dus kan ik pas morgen weer.
But back to the point, ik kon dus om acht uur ’s morgens niet veel meer doen dan me aankleden. Dat heb ik dus gedaan, en daarna achter m’n computer gedoken. Aangezien het daar ook erg stil was, heb ik alle opdrachten van een hoofdstuk wiskunde nagekeken en Frans op wrts gedaan. Productief hè? Toen was het nog steeds stil, dus heb ik maar twee foto’s gephotoshopt met tekst & brushes. Een tijdje later was het tien uur en ging ik naar beneden voor de laatste dingen van de paasbrunch. Van 11 tot 12 hebben we heerlijk gegeten, zie volgende post. Eerst heb ik die post gemaakt, toen deze, en wat ik vanmiddag nog ga doen? Film kijken, misschien nog even een stukje wandelen, en ik heb morgen een so latijn dus dat moet ik ook nog even leren. Ik kan niet lezen, bah! Dat is de laatste tijd echt weer een favoriete bezigheid geworden namelijk. ^^

xoxo

 

3 gedachten over “Dinsdag 9 april

  1. Hey Hester!

    De paasbrunch ziet er leuk uit! Binnenkort wilde ik gaan high-teaen en heb nu ook wat inspiratie opgedaan! Leuk!
    Waar ik ook benieuwd naar ben is welke boeken je zoal leest 🙂
    Ik ben nu begonnen in het boek kwetsbaar van T. van Rosnay volgens mij (dezelfde schrijfster van het boek: haar naam was Sarah).

    X

    • Dankjewel! Oeh, high-teaen (?) is ook heel lekker ja, ik zou zeker de scones erbij maken en chocoladebrownies zijn ook smullen 🙂
      Ik was al van plan om een keer een post te maken over welke boeken ik zoal lees, dus die zal ik nu zeker snel gaan maken maar alvast een tipje van de sluier; ik hou niet echt van geschiedenisboeken, een keertje vind ik heus niet erg, maar niet altijd. Ik lees vooral van die chicklits en typische meidenboeken uit Amerika (en dan vooral die over zomer gaan, hihi). Maar als ik naar de bieb ga, zitten er niet alleen maar oppervlakkige chicklits bij hoor, vaak ook wel een paar meer diepgaande maar dan nog wel in de stijl die ik leuk vind zeg maar.
      Ik heb even de flapover van Kwetsbaar opgezocht, lijkt me ook best een mooi boek, veel leesplezier!
      xo

      • Ja bij een hightea lijkt het me heerlijk om scones te maken dat wil ik inderdaad wel eens proberen en die brownies zijn ook zooo lekker!

        Leuk als je een post over je boeken gaat maken! De typische checklits zijn inderdaad heerlijk om weg te lezen en dan je voor te stellen dat het zo lekker zomers temperatuurtje is! Even wegdromen love it!
        kBen benieuwd!

Geef een reactie

