Dinsdag 10 april

Hello,

Hier even een kort verslagje van mijn dinsdag – pfoeh, dinsdag alweer. Er is niet echt veel gebeurd. Namelijk: met Brenda naar school fietsen door de miezer – Frans – Duits (gaaaaaap) – pauze – film kijken met godsdienst – economie (opdrachten maken en nakijken om te kijken of je het hoofdstuk snapt, maar bah ik heb niet veel zin om het te leren, ’t is ingewikkeld en tja.. ingewikkeld, en we doen ook nooit veel in de lessen waardoor ik het heel veel beter snap ^^) – pauze – techniek (project schaar xD). Toen op m’n fietsje naar huis, eventjes biebboeken gepakt en gelijk weer naar het winkelcentrum. Eindelijk weer boeken gehaald bij de bieb en een plantje gekocht bij de dierenwinkel voor in de kom bij m’n vis. ’t Was toen tegen vier uur, normaal ben ik dan ook pas thuis en nu was ik al eventjes bij de bieb en winkel geweest, wel fijn dus. M’n middag was zoals altijd gevuld met leren, posten en twitter, daarna eten, nog even blijven plakken beneden en nu zit ik lekker in my pyjamas.  (Ik vind het zo veel grappiger klinken in het Engels ☺) Ik moet nog even Frans leren, misschien nog wat maar niet al te veel meer gelukkig, dus dan kan ik nog lekker even lezen, yay ♥ M’n zus moet vanavond op de Grote Avond van school spelen (klarinet), m’n moeder heeft vereniging (kerk), dus dan heb ik een avondje alleen met m’n vader. Maar heel veel tv-programma’s die we hebben opgenomen willen m’n zus en moeder ook zien, dus ik denk dat ik dan ook niet al te laat in bed lig. :p

xoxo

Tumblr_m29ushhooc1r61ap3o1_500_large

Een gedachte over “Dinsdag 10 april

Geef een reactie

