Random Blog Things #2

Hey,

Ik heb weer een paar dingen om jullie van op de hoogte te houden.
– Na een lange tijd heb ik weer een keer een nieuwe achtergrond. Het ‘crumbled paper’ patroon is rustig maar niet saai, en ik kon het niet laten er toch een kleurige, en dat werd toen weer roze, draai aan te geven. Uiteraard heb ik ook weer naar thema’s zitten koekeloeren, maar dan heeft de een weer onderaan de widgets, een te groot lettertype, gekke kleuren, geen mooie kop, of je kan geen achtergrond doen ofzo… Dus het is nog steeds Choco.
– De categorieën hebben nieuwe namen en er is een nieuwe bij! De korte termen zijn vervangen door, tja, eigenlijk een beetje losse termen. Maar ik vind hier een beetje meer creativiteit uit blijken, en bovendien vond ik voor de nieuwe categorie geen woord dat het goed zou omschrijven. Daar wil ik namelijk een keer in de week een post schrijven over een onderwerp als mijn nagellakgebruik, lievelingstv-programma’s, huisdieren. Een beetje hetzelfde als wat ik met mijn kamer heb gedaan.
– Ik ben een beetje aan het schuiven met de posten, nou gaat er niet veel veranderen, maar ik wil misschien op vaste dagen vaste posten gaan doen. Ik weet niet of jullie het vervelend vinden als je bijvoorbeeld elke dinsdag een GMH te zien krijgt, maar misschien gebeurt het dan wel regelmatiger en dat is dan weer wel fijn. Nu heb ik soms het idee van  ‘oeh, ik wil nog een inspirationpost doen, maar ik doe vandaag ook al een diarystukje en die shoplog!’ en schuif ik het ver naar voren. Waarschijnlijk kunnen jullie op elke zondag een – iets uitgebreidere – post vinden in Hester’s speaking, again en dan geen diarystukje, want op de zondag doe ik toch vaak niets bijzonders.
– Het zijn er nog niet veel, maar ik heb de laatste tijd wat extra comments gekregen, woehoe! Daar maken jullie me echt heel erg blij mee dus ga vooral zo door 😉 Ik beantwoord ze natuurlijk ook. Als jullie reageren, weet ik ook wie er ongeveer kijken en dat kan voor andere dingen weer goed uitpakken en in jullie voordeel werken… *doet stiekem*

xoxo

Geef een reactie

