Woensdag 11 april

Hey,

Vandaag was tot nu toe wel een leuke en nuttige dag. Dat komt denk ik vooral door mijn korte schooldagje. Bij Duits en Engels niet veel gedaan, na de pauze een so Latijn en daarna een repetitie wiskunde. Thuis heb ik weer lekker op de bank m’n lunch gegeten met een boek en daarna begon ik aan huiswerk. Ik moest best wat op wrts doen, en dat vind ik niet erg, maar 1) hij zei heel vaak ‘fout, kan de pagina niet laden’ en 2) ik kreeg een aantal woorden gewoon niet in m’n hoofd dus ik ergerde me dood en heb m’n radio een klap verkocht hahah. (Ik had ‘m aan staan, maar toen dacht ik: nee, dat leidt teveel af, dus zette ik hem uit. Toen ging het nog niet goed, dus dacht ik: ik zet ‘m aan. Maar toen kwamen die woordjes nog steeds niet in m’n hoofd ^^ Nu zitten ze er wel in hoor :]) Daarna dacht ik, ik lees nog even economie door, en toen heb ik ook gelijk vier paragrafen samengevat. Yeah, was eigenlijk helemaal niet de planning, dus mooi meegenomen! (Soms ben ik iets aan het lezen en dan denk ik: hmm, dat zou ik zo en zo samenvatten… En dan kan ik het beter gelijk doen.)
Het was toen kwart over drie, en m’n moeder was ook weer thuis, dus even naar beneden gegaan voor wat eten, drinken en geklets en toen nog drie kwartier gelezen. Na deze posten ga ik douchen, en dan eten, en daarna weg naar de Grote Avond! Dat is een avond van m’n school met een koor, orkest en toneelstuk. In het Zuidplein Theater, da’s ook wel vet. Gister was het ook al, en ze zeiden dat het een superleuk toneelstuk was, dus ik heb er zin in! Bovendien loop ik dan ook een keer cath mis, wat ik heeel erg hoor te vinden, maar niet vind. Ghehe.

xoxo

Tumblr_lzj9ow0gfs1qb26kdo1_500_large

Geef een reactie

