Donderdag 12 april

Hi,

Daar ben ik weer! Ik was vanmorgen echt super moe, want we waren gister pas half 12 thuis. Maar, dat was het wel waard hoor, want het was echt een leuk toneelstuk en de rest was ook geslaagd. Dus ik begon me met m’n duffe hoofd aan te kleden enzo, en daarna naar school. Ik ben er achter gekomen dat hoe moeier ik ben, hoe minder zin ik heb in school. Normaal kan ik best redelijk m’n bed uitkomen en naar school gaan, maar vandaag had ik daar alletwee wat meer moeite mee. :’) Het zevende was er ook al een hoop concentratie weggesijpeld, het was sowieso al wel iets van twee weken geleden dat ik tot het zevende had! Ja, erg hè. Maar tot de kerstvakantie had ik wel echt elke dag tot het bittere zevende, dus dit gun ik mezelf wel.
Toen ik thuis was, heb ik heel braaf Engels en bio gemaakt, eco samengevat (vier kantjes, pfoeeh nu nog leren) en Latijn op wrts overhoord. Nou, dat was het wel voor vandaag. Ik moet/wil vandaag nog best wat doen: nagels opnieuw lakken, macarons bakken voor vrijdagavond want ik moet koeken verzorgen op vereniging, een lied uitzoeken voor vereniging en ik wil ook nog even lekker lezen. Dus, dat ga ik vanavond maar even doen, en dan even niet zo veel online. Ookal blijf ik ’s avonds altijd lang achter m’n laptop hangen voor ik hem daadwerkelijk uitzet. :p

xoxo

Tumblr_lv6km8kjrm1r71ekco1_500_large

Geef een reactie

