Zaterdag 14 april

Hi ☺

Deze keer weer een iets latere post, want ik wist vanmorgen nog niet helemaal wat ik ging doen vandaag, dus ik dacht ik wacht gewoon even. Mijn dag begon al weer best vroeg, iets voor zeven uur deed ik m’n ogen open, want ik had zin om te lezen en geen zin meer om te slapen. Alleen toen was ik dus nog wel een beetje moe ^^ Maarja toen lezen, beneden ontbijten, douchen, Bloglovin’, Frans en Latijn, twitter en post voor morgen, economie, lunchen. Na de lunch gingen we even naar de Albert Heijn voor sushispulletjes want vandaag stond er sushi op het menu! Uiteraard uitgebreid verslag in de volgende post. Daarna heb ik m’n boek uitgelezen in de ligstoel buiten in de zon, weer even economie, en toen was het half vier en begonnen we met de sushi. Daar zijn we wel tot het avondeten mee bezig geweest. Eten, toen even omkleden en nu nog posten en dan tv-kijken en slapen. Weer zo’n heerlijke ik-doe-wat-ik-moet-doen-en-neem-een-gezinsportie-rust-want-het-is-zaterdag-!-zaterdag. We need &’nd we love!

xoxo

B732f4a0000efbfa4f807da7_large

Geef een reactie

