Maandag 16 april

Helleeeu,

Ik had gedacht dat deze week na sowieso twee weken niet veel toetsen, huiswerk en lesuren weer een zwaardere week werd, met gewoon elke dag tot half vier. Maar, niets bleek minder waar. Want – ik weet niet precies waarom – we hebben maandag tot woensdag 40 minuten rooster. Dat betekent 60 of 70 minuten per dag minder les. Voor de rest is het rooster ook nog wat aangepast, dus deze week: maandag 8:50 – 13:40, dinsdag 9:30 – 14:20, woensdag 8:50 – 13:40, donderdag 8:50 – 15:30, vrijdag 9:40 – 14:40. (Uiteraard is donderdag weer gewoon bikkelen, like always ^^) Dus ik was om twee uur al weer lekker thuis, dingen gemaakt/doorgelezen/wrts en eigenlijk was ik om drie uur wel klaar met huiswerk. Ik zou morgen een repetitie hebben, maar die is toch nog een weekje verschoven. Dat vind ik superfijn, want anders had ik vandaag nog heel hard ervoor moeten leren, nu kan ik het gewoon goed verspreiden. 🙂 Maar nu hoef ik dus deze week weer niet veel te doen, alleen donderdag een so’tje bio. Zou dat zo doorgaan tot de zomervakantie?

xoxo

Tumblr_m2bs9zn9oi1qdw9tbo1_500_large

Geef een reactie

