Dinsdag 17 april

Hallo luitjes,

Blègh, wat was vandaag een saaie dag. ’s Morgens het eerste uur vrij was heerlijk, en de uren daarna gingen ook wel. Maar na de pauze (bijna iedereen was al uit en naar huis) hadden we nog techniek en daar verveelde ik me echt. Toen ik eindelijk op de fiets naar huis stapte, waaide het kapot hard en miezerde het. Met regen houd ik mijn gezicht altijd in een gekke frons om nog iets te kunnen zien en toch niet alle spetters in m’n ogen te krijgen. Door de wind zat m’n pony ook nog eens voor mijn ogen, dus sowieso was dat al vervelend, maar op het laatst moest ik ook een keer gewoon stil staan omdat ik niet vooruit zou komen en alleen maar om zou vallen door die wind. Eenmaal thuis wilde ik beginnen met een paar dingen op wrts te doen, maar wrts lag er een soort van uit, dus moest ik met wat anders beginnen en daar had ik helemaal geen zin in. Uiteindelijk heb ik ’s middags (food)blogs die ik nog niet kende door zitten spitten, een beetje geleerd (uiteindelijk toch nog op wrts) en het koud gehad. Heel koud. Bar koud.
Tegen half vijf had ik nergens meer zin in dus ben ik met m’n laptop in bed gaan zitten en heb ik geloof ik nog meer blogs gelezen en twitpic’s van bloggers bekeken (foto’s die ze hebben gedeeld op twitter dus). Gelukkig werd het toen redelijk snel half 6 en kon ik gaan eten. Boerenkool met pesto en spekjes en een sparerib. En chocoladevla <3. Dat was wel even goed voor m’n humeur. Nu zit ik in m’n ouders bed terwijl m’n moeder d’r zomerkleding uitzoekt. En nu moet ik nog wel economie doen, maar ja, dat is maar 5 minuutjes werk.
Sorry, ik kan niet heel veel soeps van vandaag maken. Vooral door het weer, dat zou een saai dagje helemaal op kunnen leuken, maar dat lukt zo niet echt. Ik hoop dat jullie dag beter was, ik ga snel even een positieve lading opzoeken voor jullie.

xoxo

12944_364412790453_837385453_10131481_2442696_n_large
En dat dan een stukje minder sexy.

Geef een reactie

