Woensdag 18 april

Dear reader,

Vandaag was een veel leukere dag dan gister. Ik zou tot 13:40 les hebben, maar op school bleek er nog eenuur uit te vallen en was ik half 1 uit. Thuis heb ik gegeten, en toen wel een uur bezig geweest met 3 ontbijtkoeken maken: met chocoladestukjes, rozijnen en kokos. Daarna huiswerk gedaan, naar beneden gegaan voor een stukje ontbijtkoek met chocolade (mjamm), even tv gekeken en zometeen ga ik nog koken, hihi. =) eten, douchen, misschien nog iets van huiswerk, laatste keer cath, tv-kijken, slapen en dat was dan mijn woensdagje! Much better, don’t you think?

xoxo

9ee105f2895711e180d51231380fcd7e_6_large

Geef een reactie

