Zaterdag 21 april

Hello,

Ik heb vanmorgen een conclusie vastgesteld, namelijk dat ik steeds meer op m’n moeder begin te lijken. Nu is dat in sommige opzichten helemaal geen probleem, maar wel als je om 6:33 AM wakker wordt en daarna niet meer kunt slapen. Ik moest van mezelf nog een verplicht halfuurtje met m’n ogen dicht liggen, maar geen resultaat. Terwijl het al zeker een maand geleden is dat ik rond achten in plaats van rond zevenen wakker werd. Maar ach, ik ben niet echt moe ofzo. Om kwart over acht stond ik al weer naast mijn bed, ik moest namelijk nog een wasmand met kleren van vorig jaar en van m’n zus enzo doorpassen. Een uur later was die leeg en gesorteerd en was ik aangekleed (opmaken doe ik pas vanmiddag, lees maar even door voor de reden ^^). Nagels gelakt en wat op m’n computer blijven hangen (foodblogs! aah! jammer genoeg heb ik nu zo ongeveer de archieven van alle Nederlandse blogs gehad :|). Ik moet denk ik nog even naar de bieb en economieee leren. Na de lunch omkleden en make-up doen, want rond half drie gaan we weg richting verwegistan om de 75e verjaardag van m’n oma te vieren met onze huge family (ugh not, er komen maar 18 mensen ofzo ghehe). Het duurt tot acht uur, dus zijn we waarschijnlijk half tien ofzo thuis. Goed, maar nu moet ik dus echt aan m’n economie. Argh, ik ben echt een onstuurbaar projectiel als het dáár op aankomt. -,-

xoxo


Onee, het is lente hè? Hmm, foutje…

Geef een reactie

