Maandag 23 april

Hi,

Daar ben ik weer, de maandag ook weer overleefd! Ik moet bekennen, ik had nog niet echt veel zin zin school. De periode tot de meivakantie is echt heel snel gegaan in mijn beleving en daarom heb ik het niet echt door, maar ik ben toch wel aan een weekje vakantie toe. Deze week heb ik ook nog best vaak gewoon 1/7, vandaag ook. Gelukkig hadden we het vierde een tussenuur; niet dat je daar heel veel aan hebt, maar ik kon nog even rustig eco doorlezen en ik had een boek meegenomen. Die repetitie ging trouwens nog best goed, er waren bijna geen (procent)sommen gelukkig en een bepaald moeilijk onderwerp mochten we overslaan. ^^ Thuis ben ik niet gelijk aan mijn huiswerk gegaan, dat was/is totaal niet veel, maar ik kon ook niet naar mijn computer want die is op het moment in een zeer labiele toestand. Gisteravond wilde ik nog even die post erop zetten, ik had ‘m heel de dag niet aangezet, opeens gaat ‘ie mopperen dat ‘ie problemen heeft met opstarten bla bla. Dat doet ‘ie wel vaker, maar het was nu nog een tikje erger dus ik naar m’n vader, toen deed ‘ie het even maar viel ‘ie weer uit… Uiteindelijk heeft m’n vader hem teruggezet naar fabrieksstand, dus alle bestanden eraf, gelukkig staan ze nog op een back-upschijf want anders mocht ik mijn kunstdossier en vijf boekverslagen Engels (!!) opnieuw gaan doen. En als het goed is gaat het nu de goede kant weer op… Strange stuff. (Ik zit nu op m’n vaders laptop, jeugdsentiment, ik heb zoveel computeruren in dit kamertje doorgebracht!)
Ik zet als het goed is vanavond die post die ik op zondag zou doen online, alleen moet ik nog wel een fotootje maken en erbij doen maar ik push mezelf gewoon even. Allen ik moe(s)t heel veel van die losse dingetjes doen: mailtje sturen, vis verschonen, douchen, iets uitzagen voor techniek,  etc. Heel vervelend, gelukkig krijg ik ze nu allemaal een beetje af. Ik kan er echt niet tegen als er van die losse dingen door m’n hoofd spoken van ‘oja! dat moet je nog doen !!’ die dan een vlaag paniek veroorzaken. xD

xoxo

Earrings-piercing-snake-favim.com-403531_large
Ehm… Apart…

Geef een reactie

