Dinsdag 24 april

Hi dear reader,

Van de zes talen kwamen er vandaag vier voorbij. Frans, Duits, Latijn, Nederlands, en ik sloot af met techniek. Eigenlijk zou ik nog godsdienst hebben, maar dat viel net als gister uit. Eenmaal thuis heb ik maar gelijk een tekst Latijn vertaald, Sims weer in alles voorzien (eten, hygiëne, muziek, slaap, contact, wc), een beetje online en daarna ging ik koken met m’n moeder; gevulde aubergines. Toen het in de oven stond online en een beetje huiswerk, daarna gegeten. Nu zit ik lekker in m’n comfy pyjama en kan ik doen wat ik leuk vind, ik denk dat het vooral lezen wordt en nog tv-kijken. Een heerlijk dagje dus, yay (:

xoxo

Tumblr_m1793nynle1rs0c59o1_500_large

Geef een reactie

