Donderdag 26 april

Hey,

Eigenlijk hoefde ik helemaal geen huiswerk te doen vandaag, alles is namelijk voor na de vakantie. Maar alsnog heb ik niet veel achter m’n computer gezeten hoor, want ik bleef gewoon lang beneden hangen en toen nog even met het eten geholpen, en na het eten mamma geholpen met een bruidstaart en -cupcakes maken, even omgekleed en m’n nagellak er afgehaald (glitters. ramp. zeven watjes. twintig minuten. en er zitten er nu nog een paar random op =[). Dus na deze post gewoon nog lekker tv-kijken & ffies sims want ze zijn denk ik weer half dood. Ik heb al het idee dat ik vakantie heb ofzo, jammer genoeg moet ik morgen nog frans, muziek, gym, grieks & latijn maar dat overleef ik wel ♥

xoxo

Tumblr_m319t8avzt1rua2hvo1_500_large

 

Geef een reactie

