Vrijdag 27 april

Hello!

Yay, ik ben lekker happy! Ik zal wel even uitleggen waarom (dat beschrijft ook gelijk de belangrijkste dingen van mijn dag wel):

VAKANTIE! Volgende week is in mijn hoofd echt gemarkeerd met alle kleuren van de regenboog en heel groot ‘Freedom’, haha. Want ik hoef echt niks (behalve ortho, dagje verven bij opa&oma, verjaardag nichtje in verwegistan, kapper) en ook niet echt huiswerk/verslagen voor school. En maandag is het Koninginnedag, wat ik ook heel leuk vind.
– Ik heb net paardgereden en het was een leuke les, en daarna heb ik patat gegeten, hmmm (:
– De week na de vakantie heb ik maar 23 uur les doordat heel veel leraren op edu(catieve )reis zijn met andere klassen van de bovenbouw. Mijn rooster is dan 9:40 – 14:40, 9:40 – 15:30, 9:40 – 15:30, 8:50 – 13:50 en vrijdag vrij. Nee, ik heb het niet zwaar. Mag ik.
– Ik heb pas over vier weken weer gym. (Volgende week vakantie, daarna edureis, daarna hemelvaartsweekend). Ja mensen, dat is voor mij een reden om blij te zijn =D
– Ik kan vanavond gewoon een beetje achter m’n computer, de tablet, m’n boek en de tv zitten. Daarna m’n bedje inrollen en slapen, morgen alles weer rustig aan (als het mooi weer is ga ik naar de manege, anders een pyjamadag :’)).
– Ik heb vandaag zonnestralen opgevangen en als het goed is wordt het morgen prut zondag & maandag ook leuk weer. En zon zorgt voor +10 op m’n humeur.

Jupsss, this makes me happy! Ik hoop dat jullie ook vakantie hebben, en/of in elk geval een goed humeur.

xoxo

Tumblr_lzi9g1deyl1qa3kooo1_250_large_193074573_largeTumblr_m35bid3cpg1qb75bdo1_500_large

Een gedachte over “Vrijdag 27 april

  1. Hoi Hester,
    Wij hebben ook VAKANTIE!!! En dus is ons humeur ongeveer net zo goed als het jouwe….Níet midden in de nacht je bed uit (nou ja, zo ongeveer dan) om naar school of naar het werk te moeten, niet uit lunchtrommeltjes eten, niet door de regen te hoeven fietsen als we daar geen zin in hebben…nee, VAKANTIE!!!
    Veel plezier, jullie.

Geef een reactie

