Zaterdag 28 april

Hi,

Zoals vaak werd ik weer vroeg wakker, het eerste getal dat ik zag was 6:23, haha vroeg dus. Maarja, maakt niet zoveel uit. ’s Morgens heb ik gewoon achter m’n computer gezeten, toen rond elf uur met een vriendin naar de manege gegaan. Daar heb ik gewoon een beetje rond gehangen en naar haar les gekeken. Om kwart over twee was ik weer thuis, toen bedacht ik dat ik nog een boek voor drie uur moest inleveren bij de bieb, dus ging ik snel even de paardengeur van me afspoelen (en een beetje opwarmen). Toen snel naar even naar de bieb gesjeesd, boek ingeleverd en nu is het drie uur en zit ik weer. Yay. Beetje bloggen, lezen en alles, dan wraps maken en eten (m’n ouders zijn met m’n vaders werk naar Bobbejaanland) en ’s avonds nog even naar de verjaardag van de buuf met m’n zus.

xoxo

Tumblr_lhpicnefgh1qb4nljo1_400_large

Geef een reactie

