Please fasten your seatbells

Ik hou van deze vakantie. Ook al verveel ik me (soms), doe ik niet echt nuttige dingen en lees ik teveel boeken, ik vind het een geweldig ‘testertje’ voor de zomervakantie.
Het idee dat we nog maar zo’n acht schoolweken hebben (en ik heb nog vijf vrije dagen, dus dat is weer één schoolweek minder) vind ik echt geweldig. Ik bedoel, het kan toch alleen maar beter worden: meer zon, dichter bij de vakantie. Ook al moet ik me nog steeds in blijven zetten en leren voor de toetsen (gelukkig hoef ik niks op te halen), dat lukt dan wel.
Ik heb ook al heel erg zin om weer naar Den Dolder te gaan, ons vakantieadres. Vorig jaar had ik echt zoiets van ‘oja, we gaan al bijna weg!’ maar nu kan ik weer genieten van voorpret, niet 24/7 aanwezig maar soms gewoon een gedachte die daar naartoe schiet en een glimlach op je gezicht tovert.

Tumblr_m3dr8hwm3e1qfdjvro1_500_large

Ik kan er eerlijk gezegd ook niet bij met m’n hoofd dat ik al het bloggen al een halfjaar volhoudt en er nog steeds plezier in heb. Een jaar geleden was alles wat ik begon zomaar een oprisping, ik had geen idee wat ik ermee moest en als ik sommige dingen terug zie denk ik echt iets van ‘ja, lógisch dat je gestrand bent, waar wilde je heen?!’ en soms wil ik nu ook dingen veranderen, denk ik wordt dit niet saai? of whatever, maar ik kán veranderen en nadenken en uitproberen hoe ik het wil. En ik vind het leuk om hierin te groeien, soms moet ik mezelf ertoe zetten om naar boven te gaan en een blogje te typen maar dat hoort er gewoon bij.
Oh, en kijk ook even op Teskuh.nl, de blog die ik sinds kort heb ontdekt en die eerlijk gezegd ook best een inspiratiebron is, want het is geen random beautyblog maar gewoon iemand die haar leven vastlegt, wat ik dus zo ongeveer ook doe.
Als laatste thanks to het liedje All about us van He is We featuring Owl City, die ik tijdens het typen hiervan nonstop heb gedraaid omdat ik deze (zweverige) sfeer die ik kreeg van het liedje niet wilde kwijtraken door een ander liedje te draaien.

Zo jongens, we zetten weer voet op aarde. Sorry dat ik jullie niet gewaarschuwd heb voor het opstijgen en dalen zodat jullie kauwgom mee konden nemen, maar ik wilde jullie gewoon even meenemen naar die zweverige sfeer.  Ik bedoel, ik heb vandaag toch niks nuttigs gedaan om te vermelden, en dit was in m’n hoofd, dus waarom niet gelijk hier. En jullie hebben het goed begrepen, ik stop voorlopig nog niet. Want als ik blogs zie van vriendinnen/bekenden (ookal zijn het er niet veel die bloggen) waar al een maand niets meer opgezet wordt, heb ik echt zoiets van ‘ha, mij lukt het lekker wel’, ghehe.

xoxo

Tumblr_m3darchddb1rr2oqro1_500_large
Because I actually ám.

Geef een reactie

