Vrijdag 4 mei

Hello,

Als eerste: zien jullie het? Ja ja, een ander thema! Ik weet niet hoelang ik ‘m houd maar even wat afwisseling is wel leuk. Hij voldoet aan heel wat eisen dus ik ben benieuwd hoelang ‘ie het uit mag houden.
Voor de rest heb ik vandaag heeelemaal niks gedaan (zelfs niet een blik in mijn agenda werpen wat ik eigenlijk van mezelf moest doen), ’s middags ging ik nog naar de manege met en vriendin en heb ik paardgereden (ik zou eerst op een pony Namala zitten, dus helemaal opgezadeld enzo, moest ik op een andere omdat iemand niet kwam opdagen -,-), thuis patat gegeten ☻, gedouchet, 2 minuten stil en na deze post even tv-kijken, maar ik vond wel dat ik even wat van me mocht laten horen haha.

xoxo

Tumblr_m3iffiw9lu1r8dhc0o1_500_large

Geef een reactie

