Geen post

Hello dears,

Jammer genoeg deze keer geen grote post. Ik had vandaag best de tijd, pakte dan ook vol goede moed mijn computer maar die crashte weer eens. Tja nu doet hij het weer, maar hetzelfde blauwe scherm (‘ready for crash dump’ ofzo klinkt toch behoorlijk eng) blijft terugkomen. Ik had ook nog helemaal niks aan deze post gedaan (normaal schrijf ik het een beetje in stukjes), en had ook nog geen duidelijk onderwerp. Dus sorry, deze week moeten jullie het overslaan. Ik weet dat ik vrijdag en zaterdag ook niet al te uitgebreid heb gepost, aankomende week zal ik dat weer goed maken hoor (ook al vermoed ik dat ik ook wel wat vooruit moet plannen want met Hemelvaart zit ik in Engeland/London ;)). En mijn laptop heeft nog garantie als het goed is (ding is nog niet eens een jaar) dus waarschijnlijk gaat hij terug naar de winkel want mijn vader heeft nu ongeveer ook al z’n trucjes er al op losgelaten. Hoelang dat duurt – geen idee, maar dat kan bij dat soort dingen aardig oplopen. Gelukkig staan mijn bestanden veilig ergens opgeslagen en kan ik overdag op mijn vaders laptop en op de tablet en ben ik het afgelopen jaar weer wat losgeweekt van het internet ☻.
Nou, nu moet ik m’n tas inpakken en me voorbereiden op schoool… Zal ik nog een blik in m’n agenda werpen of niet?

xoxo

Computer_crash_again_large^^

Een gedachte over “Geen post

  1. Oh, dat heb ik dus ook met mijn laptopje hé. Ik wou hem al een hele tijd binnenbrengen, maar het kwam er maar niet van en nu heb ik hem nodig voor mijn examens. Dan maar even in de vakantie doen.

Geef een reactie

