Maandag 7 mei

Hallo daar,

Hadden jullie het zwaar met back-to-school/back-to-work vandaag? Ik kon wel merken dat naar school gaan even geleden was, haha. Gelukkig hoefde ik pas 9:40 te beginnen, alleen jammer genoeg waren al m’n boeken uit dus kon ik niet lezen in bed ofzo ;3. Daarna school overleefd, thuis en bijna gelijk door naar de bieb (daar heb ik de laatste tijd echt gewoon zin in ^^, maar met een volle boekentas (acht boeken) terugkomen geeft dan ook wel ongeveer hetzelfde gevoel als terugkomen van shoppen, en dan nog gratis ook ☺) en toen moest ik me er nog even toe zetten om te leren enzo, lol. Gegeten, gedouchet en nu moet ik nog wiskunde en godsdienst doen en dan tv-kijken. Tja, en dat was dan de maandag weer 🙂

xoxo

Img1486273959_large

Geef een reactie

