Dinsdag 8 mei

Hey,

Na het overleven van deze schooldag kan ik met trots meedelen dat ik al op de helft van mijn schoolweek ben.. oeh yeah. ☺ Net zoals gister had ik het eerste vrij dus kon ik lekker wat langer in m’n bed liggen, nog wat dingetjes doorlezen en even online en daarna pas naar school. Duits, wiskunde, godsdienst, techniek (wauw wat was dat saai ^^), Engels. ’s Middags geschiedenis, Engels en Duits even doorgelezen, rondje blogs weer gedaan en na het avondeten omgekleed, zelfde vakken weer even doorgelezen (ik hou niet van hard leren en bovendien kregen we vandaag weer eens een keer te horen van mijn Engelsleraar dat drie keer een beetje beter werkt dan één keer lang, nou ik vind het best ☻), deze post online gezet, nog een beetje twitter en zometeen nog wat tijd om te lezen, yay. Dan nog even tv-kijken & dat was de dinsdag dan alweer!

xoxo

Tumblr_ll5awksjdu1qbel3co1_500_large

Geef een reactie

